Forum Wspinaczkowe :  Forum The fastest message board... ever.
Forum o ogłoszeniach, sprawach prywatnych i o wszystkim. Świętokrzyski Klub Alpinistyczny nie odpowiada za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum. 
Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZalogujPodgląd do wydruku
prośba
Wysłane przez: Aneta ()
Data: 10 Aug 2012 - 21:38:49

hej
dostałam maila od dziewczyny, która pisze pracę magisterską na temat wpływu stresu na funkcjonowanie człowieka. Potrzebna jest jej grupa wspinaczy wysokogórskich, więc proszę dać znać tu na forum bądź na priva, kto może wspomóc koleżankę. Przesyłam treść maila:
"Dzień dobry!!!

Nazywam się Olga Prus i jestem studentką V roku psychologii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Aktualnie prowadzę badania w ramach mojej pracy magisterskiej. Grupą docelową, którą badam są wspinacze wysokogórscy i z tego tytułu zwracam się z uprzejmą prośbą do Państwa Klubu.

Tematem mojej pracy jest wpływ stresu na funkcjonowanie człowieka, dlatego też wybrałam taką grupę badawczą, gdzie można zaobserwować dane zjawisko. Lecz, aby zbadać interesujący mnie problem potrzebna mi jest odpowiednia liczba osób, która podda się badaniu przez wypełnienie kilku krótkich testów (w formie papierowej).

Jeśli istnieje szansa, aby uzyskać kontakt do osób z Państwa Klubu, to byłabym bardzo wdzięczna. Umożliwiłoby mi to przeprowadzenie danych testów i uzyskanie wyników potrzebnych do pracy magisterskiej.

Każdy test, który prześlę (w komplecie są 3 testy i jeden kwestionariusz) posiada dokładną instrukcję jak należy go wypełnić. Są bardzo proste w "obsłudze" a wypełnienie ich zajmie co najwyżej 15 min.

Z poważaniem,

Prus Olga"

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: prośba
Wysłane przez: herman ()
Data: 11 Aug 2012 - 08:30:16

ja jak mam stresa to kupe mi się chce smiling smiley)
Myle że można wykorzystać tą cenną informację w pracy magisterskiej.

Herman

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: prośba
Wysłane przez: walek ()
Data: 11 Aug 2012 - 12:03:44