Forum Wspinaczkowe :  Forum The fastest message board... ever.
Forum o ogłoszeniach, sprawach prywatnych i o wszystkim. Świętokrzyski Klub Alpinistyczny nie odpowiada za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum. 
Akcja: ForaWątkiNowy wątekZaloguj

Strony: <--|<-...4647484950-->
Bieżąca strona: 49 z 50
Wyniki 1441 - 1470 z 1482
13 lat temu
gÓral
wojenką mówie nie na publicznym forum!! - proponuje usunąć zaczepny post a potem mój pozdro
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
Wszystkiego dobrego!!! Bartek
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
na 15 to ja musze być juz w domu 9 30 żytnia, jade przez ślichowice, zapraszam
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
Wczoraj miałem odebrać gotową ściane w Gliwicach. Niestety są problemy z elektryką i termin się wydłuża. Bardzo mi przykro ale musze niestety odwołać testowanie ściany na stokówce. Jak tylko ściana się pojawi w Kielcach i będzie troche czasu a przedewszytkim chęc w narodzie powróce do tego pomysłu! Jeszcze raz wszystkich zainteresowanych przepraszam za odwołanie terminu.
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
w pon po 14 jakby ktos chciał to zapraszam - 698 870 974
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
To namiary na mnie bartosz.switek@gmail.com Ok SKA Narazie widze zainteresowanie moim pomysłem zorganizowania pokazu ściany na Stokówce Tak więc jeśli nikt nie zaprotestuje wyrażnie: ZAPRASZAM 19 lipca(niedziela) od 10-tej na Stokówe. Mam nadzieje , że nikomu obecność moj
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
damy rade
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
Na mieście będzie swoją drogą Na Stokówce impreza "zamknieta" dla ŚKA
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
Niektórzy już wiedzą niektórzy nie więc mówie otwarcie, że jestem właścicielem mobililnej ściany wspinaczkowej. Pracowałem na tego typu obiekcie 2 letnie sezony w GB jako "climbing instractor" i chciałbym zobaczyć jak to wypali w Polsce. W niedziele 19.07 chciałbym zrobić coś na kształt imprezy promocyjnej mojej ścianki na Stokówce dla członków ŚKA i innych osób. Na tej impre
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
Mimo mej wielkiej wdzięczności dla Niny musze stwierdzić: poniekąd tak po niekąd nie Doktorze odebrałem dziś nowe prawko
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
Termin się co nieco zmienił więc edytowałem. Jade do Glajwic na malowanie i odbiór mojej SUPERŚCIANKISUPER Mam 3 wolne miejsca i 960 kg pustej paki (można brać rowery np) w aucie. Będziemy biwakować gdzieś koło skał. Wyjazd w niedziele rano. Wracamy we wtorek popołudniu ew w środe Zapraszam !! tel 698 870 974
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
wybiera się ktoś dzisaj na stokówe ?? Jak coś chciałbym jechać ok 11-12 - tel 698 870 974
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
aż strach się przyznać ale chyba niestety moja czarny zakrętas Casina + czeska chyba taka pomaraÅ„czowa pętla było to spięte razem? zostawiłem pod zachodnią uciekając przed deszczem browar dla Ciebie
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
To i ja bym się zgłosił Chętnie pojade
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
zajebiście!!!
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
Jade do Krakowa z transportem w sobote ok godz 14 wracam w niedziele koło 13-14 przy okazji zamierzam pourzędowac w któreś z dolinek podkrakowskich. Moge zabrać do busa jeszcze jedą osobe na wspin. Spanie w namiocie. Informacja ta pewna jest gdzieś na 90% w piątek moze wszytko ulec zmianie
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
Co za cyfra??!! Gratulacje!!
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
Nowy termin więc up do góry
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
Mamy jeszcze 2 miejsca wolne na jutro Konkrety Miejscówka:Rzędkowice Wyjazd: 7 20 z osiedla VIP ,7 30 stacja BP JagieloÅ„ska/Grunwaldzka Powrót: Wspin do oporu - powrót do Ck po zmroku Koszty: O zł ( i tak musze jechać przez Rzędkowice)
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
Znowu musze jechać Wtorek 19 maja rano ok 6:30-7:00. Jade w zasadzie przez Rzędkowice. Chętnie wezme do samochodu jakąś ekipe do wspinu . Ekipe zostawie w rzędkowicach/podlesicach i wróce koło 13-14 też się wspinać.Powrót wieczorem. tel 698 870 974 gg 1675416 Bartek
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
Jadziemy we dwóch w Tatry - rejon moka. Chetnie kogoś zabiore do samochodu lub się z kimś zabierzemy Wyjazd w sobote rano powrót w niedziele wieczorem. My będziemy łazić po śniegu Jak coś to 698 870 974
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
nie no takie żarty kolega ma ksywe murzyn ;D ale nie mówcie tego głosno przy nim
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
dobra to dla wszystkich zainteresowanych ja jade dziś na stokówe gNOjownikiem koło 16 wstępnie bardzo kurwa lubie to słowo zadeklarowane są 3 osoby wałek, zbychu i mój kolega z afryki więc mamy jeszcze jedno miejsce jakby co 698 870 974
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
nie ładnie papiaże mało co z dachu nie pospapadli wypatrując Cię co chwila
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
jak będzie lać to pewnie nikt
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
w czwartek to ja bym pojechał po tych świniach o ile moje buty wrócą juz z podklejania zadzwonie
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
AUTOCENZURA coś w nocy pijany chyba byłem bo sam nie wiem o co mi dokladnie chodziło
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
krzysiek Zioło bardzo lubi jak się do niego tak czule zwraca Znam zbuja od 12 lat wierz mi ;) Cytując pewnego klubowego dowcipasa : "kurwa własnie sobie forum czytałem zioło to jest niezastąpiony człowiek naprawia odkurzacze i baner powiesił" lepiej bys powiedział jak się mam skontaktowac z tym gościem od butów moja małpia poczta to bartos
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
choroba władzy postępuje dalej jak ci sie Zioło nie podoba to wypierdalaj na forum www.miłeiwesołepudelki.pl
Forum: Forum Wspinaczkowe
13 lat temu
gÓral
... zioło ale ty jesteś SUPER kto mnie klebnuje chyba nie SUPER ZIOŁO SUPER??
Forum: Forum Wspinaczkowe
Strony: <--|<-...4647484950-->
Bieżąca strona: 49 z 50
Akcja: ForaWątkiNowy wątekZaloguj

This forum powered by Phorum.