Klenio miedzy znajomymi mozna ostrzej, wiec jak jeszcze bedziesz pisał bzdury np o kolorowaniu ogr w topo, to nazwę to po imieniu
Ciesze sie ze przywolales Wielkie Wyzwanie bo to idealny przykład popierający moje argumenty a druzgoczący twoje hehe. Doktor dobrze mowi o istniejacych 3 wersjach. Zobacz sam, teraz w topo są 2, każda opisana dodatkowo ,uwaga!, OGRANICZNIKAMI. Ja mimo ze je wszystkie robilem to z topo nie do konca rozumiem o co chodzi. I sa to drogi VI.1+ do VI.2+ -widzisz roznice ?
Wiec czemu nie mialbys uznac Ograniczonej Prohibicji to chyba tylko ty sam wiesz. Był to projekt o którym wszyscy mówili jako o logicznym kolejnym kroku, ja go tylko pierwszy poprowadzilem. był/jest jedna z 2 najtrudniejszych drog na Stokówce co jest kolejnym zajeb waznym argumentem. Na Wielkim W widzisz "logiczne obejście-wariant", a nie widzisz logiki w ograniczeniu Proh. rysą, ciekawe....
Jest to jedna z logiczniejszych i najpiekniejszych dróg na Stok - zdanie rowniez innych osob. DROGA nie problem. Problemem treningowym jest natomiast dalsze czesciowe ograniczenie, gdzie sobie wybrales ze z jakiegos chwytu korzystasz a z innego nie.
A drog z ogranicznikami (bardziej bezsensownymi i nie tworzacymi nowej jakosci/trudnosci jest duzo wiecej. Przyklady:
22a. Wariant zimowy V+ (4K+1R+ST)
26a. Wariant w lini ringow VI+
27. Życie we mgle VI+ (TR+ST)
19. Droga dla Joanny VI.1 (4R+ST) - nie korzystamy z rysy z motylej oraz z chwytów z Ataku w. Problematyczne wpinki.
Na Posadzce równiez stosujemy sie do ogranicznika, przyjezdni nie. Wiecej mi sie nie chce wymieniac, i tak sporo.
Podsumowujac i mam nadzieje kończac nagle wypłynący temat Ograniczonej P (bo juz mnie zmeczylo powtarzanie tych samych argumentow)
- nie rozumiem twojego czepiania sie tej jednej drogi (po raz pierwszy od 2 lat), przy akceptacji tylu slabszych i mniej logicznych,
-mam nadzieje ze zrozumiales i zostales przekonany,
-czekam na umieszczenie drogi w topo, tekst do umieszczenia wyslalem jakis czas temu.
Ograniczniki na drogach w tej czesci Zachodniej powstały nie dla zabawy, a po to zeby drogi staly sie ciekawsze i bardziej ciagowe. Skaly malo a wspinanie piekne.
Temat Lewara czeka na rozstrzygniecie. Informuje po raz kolejny ze Prostowanie Lewara jest wręcz stworzone do OSów, idealnie w linii ringow, zadnych ucieczek. Nic prostszego.
Polecam i pozdrawiam!
PS
Od początku mówiłem ze topo ze zdjeciami jest lepsze przy tym zagęszczeniu dróg.