Forum Wspinaczkowe :  Forum The fastest message board... ever.
Forum o ogłoszeniach, sprawach prywatnych i o wszystkim. Świętokrzyski Klub Alpinistyczny nie odpowiada za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum. 
Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZalogujPodgląd do wydruku
Strony: 12-->
Bieżąca strona: 1 z 2
Nowy obiekt pod Staszowem - ktoś chętny do pomocy?
Wysłane przez: JasiekMatacz ()
Data: 11 Sep 2018 - 15:04:49

Cześć!
Nie znacie mnie zapewne. Jestem młodym wspinaczem(stażem, nie wiekiem) i szukam chętnych na "uzdatnienie" tego oto obiektu: [drive.google.com] . Prosta sprawa, zadzwonili z miejscowego OSIRU że chcą ożenić taki o to obiekt ze wspinaczką. Najlepiej na zasadzie drobnej pomocy(usprzątnięcia itp.) MPGKu a potem za utrzymanie odpowiada stowarzyszenie. Nie mam żadnego doświadczenia w tym(wspinam się niecały rok) ale liczę na znalezienie pomocnych dusz z którymi ustalimy co i jak. Ściana główna(ta wysoka) ma około 12m wysokości, lity jasny piaskowiec. Długość w linii prostej około 115m. Ściany na przeciwko mniejsze i z ciemniejszego piaskowca ale i wydającego się twardszym na wysokość do 10m. Około 200m (w linii prostej) zawijanej ściany. Trudności wszelkie możliwe(szczególnie hardcorowe na głównej ścianie). Każdy się przyda - od ekiperów po ludzi umiejących gadać z włodarzami(teoretycznie burmistrz, wiceburmistrz i OSiR są po naszej stronie i mamy wstępną zgodę - kwestia dogadania szczegółów czy musimy zakładać lokalne stowarzyszenie czy możemy się podpiąć lub zrobić to jako coś większego- np. porozmawiać z władzami naszego ŚKA). Podobno jeśli by projekt wypalił to tylko jeden z miejscowych kamieniołomów i w przyszłości była by możliwość wymiany przez gminę gruntów z okolicznymi rolnikami by pozyskać kolejne pobliskie(cały obszar słynie z piaskowca i jest ich od groma, "Smerdyna Kamieniołom" w google naświetli wam sprawę ;) ).
Nie ukrywam że będę wraz z kilkoma osobami już zaangażowanymi w projekt wdzięczny o każdą pomoc/radę.