Forum Wspinaczkowe :  Forum The fastest message board... ever.
Forum o ogłoszeniach, sprawach prywatnych i o wszystkim. Świętokrzyski Klub Alpinistyczny nie odpowiada za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum. 
Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZalogujPodgląd do wydruku
powitać ;)
Wysłane przez: Anonimowy użytkownik ()
Data: 25 Aug 2013 - 12:53:20

Cześć wszystkim. Jestem tu nowy. Mam na imię Artur. Od niedawna mieszkam w Kielcach. Trafiłem na wasz szukając w Kielcach jakiejś ścianki wspinaczkowej. Widzę, jednak że macie tu całkiem fajny klub wspinaczkowy. Ja w temacie jestem puki co zielony, ale chciałbym spróbować swoich sił na ściance i w skale. Zastanawiam się czy przyjmiecie w swoje szerego kolejnego członka, no i jak najlepiej zacząć. Gdzie i kiedy można was spotkać i popróbować się z wami powspinać.
Pozdrawiam ;)

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: powitać ;)
Wysłane przez: herman ()
Data: 25 Aug 2013 - 20:34:36

Warunki przyjęcia:

- ukończone 18 lat (16 lat i pisemna zgoda obojga rodziców lub opiekunów),
- złożenie deklaracji wstąpienia do klubu (aby pobrać deklaracje kliknij prawym i wybierz "Zapisz element docelowy jako...") (wypełnione deklaracje należy przekazywać sekretarzowi - Arkowi Niźnikowi - areekk(małpa)gmail.com)

Składki członkowskie:

- Składka roczna dla członków klubu - 70zł/za rok; płatne do 31.03.2013
- Składka wpisowa dla osób zapisujących sie do klubu: 50zł + 70zł składka roczna - czyli 120zł - płatne w momencie zapisywanie się do klubu (aby zapisac się do klubu nalezy uiścić tę kwote oraz złożyć deklarację wstąpienia na ręce Sekretarza klubu)
Składka wspisowa dla osób zapisujących się do klubu między 1 lipca a 31 grudnia: 50zł + 35zł składka roczna (ważna do końca roku) - czyli 85zł - płatne w momencie zapisywanie się do klubu (aby zapisać się do klubu nalezy uiścić tę kwote oraz złożyć deklarację wstapienia na ręce Sekretarza klubu)
- czlonkowie honorowi zwolnieni sa ze skladek